2010-05-19

-katak oh kotak-

salam...
akhirnya selesai la sudah "penderitaan" final exam n kem pemantapan..
dan bermulalah percutian yg agak membosankan...
xsampai seminggu...
aku dah bosan tahap gaban...
dah la member ramai lagi xcuti...
lagi la aku bosan...
sejak aku balik umah...
tido menjadi rutin harian ku...(aiseh...cam drama...hahahha..:P)
dari pagi sampai kemalam...
dari malam sampai la kepagi...
bak kata...
makan tido,makan tido la keje aku...
nk wat camne...
nk keje pun xleh...
30hb ni aku dah kene blik kedah...
aku konvensyen kat shah alam...
xsyok ar keje 2minggu pastu nk mnx cuti seminggu plak...
hahahha...
oleh itu...
inilah akibatnya...
tersadai la aku kat umah selama 2 minggu...
lepas blik dari shah alam..
bru la leh keje..
member pun bnyk dah blik dah masa tu...
leh "projek"
hahaha...
so...
seatakat itu saja...
nte aku cite perkembangan aku di masa cuti...
sekian...

"i hate getting bored"

salam...

No comments:

Post a Comment