2010-06-14

-Gardener for 2 weeks-

salam
camne tu?
hahahah
for ur info, untuk mengisi masa lapang sepanjang cuti semester ni
disamping mengelakkan kene "babbling" ngan mak aku tiap2 pagi sebab aku bgun ptg...
hahahaaha

so, aku pun carin la keje...
cari punya cari baik punye~~:P
dapat la offer dari member pak aku suruh aku keje kat sek.
mula-mula kau ingt keje anta surat ke, typing dalam office ke
tgk2
adeh~~
dia offer aku jadi "hang kebun"
hahahahha

tergamam aku mula2..
then, bla kau pikir balik...
bik aku jadi "hang kebun" dari kene leteran padu dari "makcik gee"(mak aku)
hahahah

so,
today is my first day as a "hang kebun"

so far...
erm...
its quiet interesting la...
penat sudah tentu
blik2 td...
aku trus capai bantal...
cam besa...
hahahah
thats all untuk ari ni...

"Experience is one thing you can't get for nothing"'
salam

No comments:

Post a Comment