2010-08-23

L.O.V.E

-SALAM-
cinta?
apa ada ngan cinta???
hahaha...
meh aku tunjuk kata2 pujangga para percinta
ahaks~

"Shall we compare our hearts to a garden -
with beautiful blooms, straggling weeds,
swooping birds and sunshine, rain -
and most importantly, seeds."

korang mesti ada sebab dan musabab sendiri untuk bercinta.
aku ada sebab aku sendiri 
kenapa aku xbercinta.

bagi aku, kata-kata azimat L.O.V.E tu......

L=Lick
O=Of
V=Virginity
E=Experience

mungkin ini agak lucah
tapi bagi aku..
ni la hakikat nya.

so..
aku ada sebab dan musabab sendiri kenape aku xbercinta ni..
bukan sebab aku takot ngan pompuan.
ni la salah satu sebab dari berkoyan2 sebab.
hahhaa

setakat ada awek nk tayang sana-sini
nk ada bf yang kaya lagi macho(kalau la kan :P)

"Do I love you because you're beautiful,
Or are you beautiful because I love you?"

better ko blik tdo lagi bagus.
hahahahhaa...

xsalah kalau nk bercinta bagai
terpulang la kan.
"When love is not madness, it is not love" kan2?
xkesah la korang nk anggap aku poyo ke, bajet ke....
ada aku kesah?
tapi aku yakin la korang leh overcome binatang ni suma..
xdak hal la kan...?
and korang leh describe makna cinta korang sendiri
tu je cite dia
sekian

"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so"

*:SELAMAT BERAMAL:*


No comments:

Post a Comment