2010-09-01

Propaganda Hujung Ramadhan

Assalamualaikum

lama jugak aku ilang..
bukan saja2 ilang...
meh aku cite nape aku hilang 2-3 hari ni...

-30/8/2010-
malam merdeka aku kene rushing pulang ke taiping..
kerna mendapat tahu bahawa bapak ku sudah masuk wad.
oo yeah~
dgn pakai bju formal
cantek punye lari balik kolej...
capai laptop and trus blah
dan bila aku sampai taiping,..
pak razak aka pak aku dlam kondusi yang stabil..
doc. kata dia suspek ada skit jantung..

stay up gak sehari aku kat hospital..
dgn bju yang sama..
dgn kondusi kepala otak yang sama...

-31/8/2010-
bru la bleh blik umah sekejap..
tdo ada la dalam 30minit...
da kene siap2 nk pulang merbok blik...
aku sampai merbok dalam pkul 4.00ptg camtu la..
samapi je rumah megat..
aku baik punye landing sampai pkul la nk berbuka da...

-1/9/2010-
hari ni agak kalut...
dgn bel xbrapa nk sempurna lagi..
dgn budak2 xbg saiz bju lagi..
ngan test..
macam2 la...
naik "sentot" kepala sebentar...
tapi td bru la selosai bel...
esk lepas bel ada test OM.
menarik kan?
hahaha...
nk wat camne...
nasib badan...


so, papepun...
i hope pak razak will get well soon...
minggu depan cek blik tpg noh?
hahahha....

*p/s: 1) nape aku rasa cam xraya je tahun ni?
hahahhahaha...
2) nantikan kad raya cek noh?

"sabar dan tenang ye?"




No comments:

Post a Comment