2010-11-01

4-3=?

AsSaLamUaLAiKum

ayeebaa~
hanya itu je yg mampu aku ucapkan...
disebabkan aku tinggal SEKETUI je lagi paper sebelum aku BERCUTI (la sgt...ngeh!)


LAW 245-Malaysian Legal System

selesai je paper td...
satu soklan terpacul ditelinga...
"weh..bila nk study law?"
sesungguhnya mereka tidak mengerti yg kepala aku sudah hampir stuck td..:P
ngeh!

p/s: kepada semua pelajar...
tidak kiralah yg masih disekolah ke...tadika ke...universiti ke...or semua la yg berkaitan...
jgn la down klu da xleh jawab exam..
benda kita da usaha...
da selesai satu benda...
skrg korang kene tawakal je...
klu xstudy tu lain ar citenya...
sesungguhnya...
benda yang baik akan dibalas dengan yg baik...
(ece2..pandai plak aku bersyarah...)
hahhahaha

last but not least..
ada sapa2 yg volunteer nk ajar aku LAW?
hahaha...

No comments:

Post a Comment