2010-11-02

Dendam..??

AsSaLamUaLAikUm

meh cek nk cito ckit pasal dendam ni..
bagi aku la..
dendam ni bleh didefinisi kan sebagai satu perasaan yg agak membara samaada marah,sedih dll.
camne aku tau?
aku tau la...
aku kan pendendam jugak..:P

tp dendam ari ni kau nk sembang pasal dendam bercinta..
mungkin anda semua da biasa dengan kes balak post gambo XXX "kekasih hatinya" kat mana2 selepas ditinggalkan kekasih hatinya?
tak kesah la..
myspace ke,facebook,blog,email ke..

cmtu ke korang balas dendam?
ape cer?
lu jantan ke tino?
klu korang nk balas dendam pun...
make sure la benda tu in +ve way..
bukan dengan post gambo macam2...
yg paling menJELIKkan...
ko bukan nk memalukan nama "kekasih gelap" ko je..
ko tembak rambang suma org sekeliling ko..
xperlu kot nk mention budak ni blajo kat mana apa suma...?
ckup ko sorang tau ckup...
otak ada macha?


ni kesah pompuan lak..
"HOT"sgt ke body korang nk dipersembahkan kepada BALAK anda?
bukan masa persembahan lagi la..
g la jumpa tok kadi dulu...
pastu ko nk tunjuk...tunjuk la...
come on la..
klu dia mnx putus ngan ko pun xpe klu ko xbg gambo2 tu...
da terang2 dia xikhlas ngan ko?
otak ada minachi?

sesungguhnya semua benda ada pro dan contra dia tersendiri..
xkesah la apa pun yg ko buat...
suma ada kebaikan dan keburukan tersendiri...
camne ko nak overcome yg contra tu...
terpulang la kat ko..
but make sure benda tu +ve la...
bru ar jantan..
ni?
men ugut2?
adeh! menyampah mak~!!!

P/s: sebarang saranan dan nasihat  yang SIHAT amatlah diperlukan...
terima kasih

Tiada niat nk mengaibkan sesiapa sama ada yg hidup ataupun yg telah meninggal dunia...

"sia2 dgr aku berceloteh...dah macam mak aku da...wakakak!"

No comments:

Post a Comment