2010-11-27

Sorry PERLIS...i can't!

AsSaLaMuaLaIKum

kalau diikutkan schedule yang telah ditetapkan..
aku kene bertugas di UiTM perlis selama 2minggu(14hari)sebagai komander pengiring...
tp aku terpaksa menetap di sini dan melupakan hajat aku kesana atas sebab2 yang mmg yg xbleh dielakkan...

so kepada bakal2 komander UiTM kedah yang sedang berhempas pulas disana...
terus maju jaya...
kami disini menanti kepulangan anda membawa kejayaan yakni sebagai PELATIH TERBAIK...
best of luck squad...!
saya tahu anda semua boleh lakukannya...
maaf tidak dapat bersama2 anda menjalani latihan disana...
dan saya pasti komander2 yg terlibat akan memberikan sesuatu yg terbaik untuk anda disana...
jgn sesekali anda mundur sebelum mati...
ingat...
anda dilatih untuk memimpin...
bukan untuk dipimpim...

"Once and Forever"
Majlis Perwakilan Komander UiTM Kedah

No comments:

Post a Comment