2011-01-04

Monday+Tuesday=DEAD!

Assalamualaikum

Woah! tersangat la "HAAAAAPPPYYY" pada hari pertama dan kedua di semester baru.Leh bawak masuk mimpi kot? apa pasai?LETIH! dari pagi ke petang pack ngan klas. dah ujung nyawa da ni. silap ari bulan MAKAN NASI PAKAI STRAW. hahahaha. btw lecturer suma di tahap yang mem'BANGGA'kan lah juga. hahaha...yang paling sempoi ialah (isi tempat kosong dengan jawapan yang betul).sememangnya sempoi habes...sampai nk tido la aku dalam kelas.hahaha :P. baru 2kali jumpa sudah selesai se'chapter'..sungguh cepat pantas dan efisyen serta berhemat sungguh!tabik spring diberikan sama mereka....ZZzzzz.

Setel pasai 2hari pertama di semester baru...
esk?apa mcam plak?esk sememangnya 'cantek menarik ko memang senang!' leh menyanyi plak aku? :)
esk nak habaq mai skit. klas pkul 1400..woah!(Teruja ckit!)alangkah indahnya jika hari2 begini. baru la tak LEMAU aku ke kelas. 

minggu ni bermula lah semula duty sebagai pembantu kokurikulum. seperti biasa. hari yang mengalutkan dan memeningkan kepala. kerna nk susun budak2 yang terlibat dalam kump yang sepatutnya. disebalik tu aku ada dgr berita yang mengembirakan, part 1 hanya seramai 300org. jadi kurangla sedikit beban. nk ilang xbleh ar. kurang kan leh la ckit.arghhh!!bnyk ke ckit ke, tanggungjawab kene laksanakan. xkan nk makan duet haram kot.ye dok?

udah la tu, panjang sgt aku melalut ari ni.mungkin disebabkan terlalu teruja dengan kelas yang aku hadapi kot?hahahah...ari ni xtau kenapa aku alignment aku justify..mungkin (sila rujuk baris sebelum ini)hahahha...
wokeh selesai entry kali ni.maseh..

(",)OOoooooooooo <----cacing tanah...motif??

4 comments: