2011-02-14

Lemau Sudah!

assalamualaikum,
jam di dinding menunjukkan pkul 4 pagi waktu tempatan. sememangnya hari ini betul2 menyeksakan jiwa dan ragaku.hahahha...agak sengal disitu...manakan tidak...jam2 begini seharus aku bisa mengumpul taik mata dengan banyaknya...inikan tidak..masih lagi mengadap sesuatu yang tidak bisa aku gapai....(motif jadi indon?)

trade union act 1959..aku pasti suma org tau benda ni...ianya bukanlah sesuatu yang baru...tp seriously bagi aku..ini merupakan beban yg karawale dasatla jugak...sebenarnya aku bukan penah amik tau pun pasal natang ni...tp nk buat camne...nasib badan..benda ni la aku kene mengadap untuk sem ni...lotih2...papepun...wish me luck!
gtg...ada sesuatu yang perlu disolosaikan....
sebelum tu...SALAM MAULIDUR RASUL BUAT SEMUA UMAT ISLAM...semoga insan yang bergelar RASSULLULLAH ini sentiasa menjadi idola kita sepanjang hayat...tidak kiralah dalam apa jua situasi sekalipun...
sekian..!

No comments:

Post a Comment